La Roca del Vallès

Les nostres propostes per un municipi millor

Us presentem les propostes que portem al nostre programa per a les eleccions municipals del proper 26 de maig. Aquest document que tens a disposició és el primer dels quatre butlletins que hem editat, per poder explicar de manera concreta i amena les 11 línies generals i les propostes bàsiques que creiem necessàries per al nostre municipi.

Un programa que ha estat pensat i redactat des de l'experiència d'aquests quatre anys a l'alcaldia i a govern, que ens ha permès conèixer la realitat del municipi i de l'estat del consistori. A aquesta experiència li hem sumat propostes realistes però alhora engrescadores, per tal d'assolir allò que ens proposem per millorar el nostre municipi.

No volem fer falses promeses, i per tant, toquem de peus a terra, però sense deixar de tenir la mirada fixada cap a un futur il·lusionador i molt millor.
És per això que ens necessitem a tots i totes, per poder tenir més veu, i per tant, poder avançar cap aquest futur engrescador.

AMB MÉS VEU, AVANÇAREM!