La Roca del Vallès

Les nostres propostes per un municipi millor. Butlletí amb propostes per al poble de Santa Agnès de Malanyanes.

Et presentem les propostes que portem al nostre programa per a les eleccions municipals del proper 26 de maig, en aquest cas, amb propostes concretes per al poble de Santa Agnès de Malanyanes.

Aquest document que tens a disposició és el tercer dels quatre butlletins que hem editat, per poder explicar de manera concreta i amena les 11 línies generals i les propostes bàsiques que creiem necessàries per al nostre municipi.

Un programa que ha estat pensat i redactat des de l'experiència d'aquests quatre anys a l'alcaldia i a govern, que ens ha permès conèixer la realitat del municipi i de l'estat del consistori. A aquesta experiència li hem sumat propostes realistes però alhora engrescadores, per tal d'assolir allò que ens proposem per millorar el nostre municipi.

No volem fer falses promeses, i per tant, toquem de peus a terra, però sense deixar de tenir la mirada fixada cap a un futur il·lusionador i molt millor.
És per això que ens necessitem a tots i totes, per poder tenir més veu, i per tant, poder avançar cap aquest futur engrescador.

AMB MÉS VEU, AVANÇAREM!