
Dissabte, 4 de febrer del 2012
Amb una sola candidatura presentada, Francesc Viaplana i Manresa ha estat escollit president regional de la Federació d'ERC a l'Alt Pirineu.
El president ha explicat a la militància el objectius del seu programa entre els quals s'hi troben, entre altres: la voluntat de donar especial suport als càrrecs electes del territori, realitzar una gestió transparent i accessible a tota la militància, contribuir a fer visibles i posicionar les dones del Pirineu en els llocs de debat i decisió i, participar de la construcció nacional aportant les particularitat i necessitats de la regió per tal d'aconseguir una major vertebració del territori.
Viaplana ha manifestat que, “Som un grup que tenim il·lusió, serenitat, unió, implicació, i esforç; disposat a treballar dia a dia tots els objectius plantejats. Després d’una gran tempesta sempre tornar a sortir el sol. I això és el que pretenem impulsar dins de la Regional d’Esquerra de l’Alt Pirineu”
Així, el president ha volgut fer esment al suport que ERC dóna a la iniciativa “Volem lo tren” on “queda demostrada quina és la voluntat que té el govern per tal de potenciar l'equilibri territorial i vetllar per l'equitat en l'accés als serveis per a la ciutadania”
Acompanyen a Viaplana en la permanent regional:
La clausura del congrés ha estat a càrrec de la Secretària General del partit Marta Rovira