La Seu d'Urgell

Satisfacció per l'arranjament de l'accés a l'Institut Joan Brudieu, a petició d'una moció d'ERC la Seu.

Pas de vianants amb reductor de velocitat a l'entrada de l'Institut Joan Brudieu
El Grup Municipal d’Esquerra Republicana de l’Ajuntament de La Seu expressa la seva satisfacció per l’execució de part de la moció aprovada el 6 de juny del 2016 a petició del grup.

Es tracta de la remodelació i senyalització del pas de zebra que dóna accés a l’institut Joan Brudieu al Camí de la Palanca. La intervenció, que ha realitzat directament la Generalitat, s’ha allargat en el temps proposat inicialment però, a canvi, hi ha hagut un arranjament del paviment de tot el camí, que és de la seva propietat. Amb el nou tancament del perímetre de l’institut i la millor senyalització, ja es veurà completada la primera part de l’acord recollit en la moció.

En quan a la segona part de la moció, el Grup d’Esquerra reitera la seva demanda a l’equip de govern municipal perquè destaqui un membre de la guàrdia municipal o delegui en els mossos d’esquadra la vigilància i atenció als vianants en les hores d’entrada i sortida de major afluència.

Grup municipal d'ERC a la Seu d'Urgell