La Seu d'Urgell

ERC la Seu condicionarà el seu vot afirmatiu al pressupost 2018 a la inclusió de diferents propostes

Esperant que les pròximes setmanes comenci el debat de pressupostos a l'ajuntament de la Seu d'Urgell i, davant les inquietuds que la població urgellenca ha fet arribar al grup municipal d'ERC, i al mateix temps per tal de donar compliment a les mocions aprovades al consistori; ERC condicionarà el seu suport al pressupost municipal del 2018 al fet que s'inclogui les següents propostes:

1. Reobertura de la llar d'infants La Grandalla, degut a la massificació i la falta d'espai a la llar d’infants Els Minairons i amb l'afegit de la previsió d'un major índex de natalitat.

2.  Adequació de l’edifici dels antics jutjats per acollir:
 - l'aula de cuina
 - l'aula de teatre
 - l’escola de formació d'adults

3. Adequar una de les dues llars d'infants per acollir un espai familiar, sent un lloc de trobada de famílies amb infants.

A banda de la inclusió d’aquestes tres propostes, el grup municipal espera poder treballar en l’elaboració del pressupost per tal d’incloure i/o modificar aquelles partides que considerin adients i coincidir així amb el model de ciutat que ERC creu que és millor per a la Seu.