La Seu d'Urgell

ERC vol que s’informi a les famílies sobre el retorn de l’IRPF del permís de maternitat i paternitat

El portaveu del grup municipal d’ERC a l’ajuntament de la Seu, Francesc Viaplana, ha comunicat a l’equip de govern, la conveniència d’informar a les famílies amb infants nascuts entre el 2014 i 2017 dels tràmits per tal de sol·licitar la devolució de l’IRPF del permís de maternitat i paternitat.
Des d’Esquerra Republicana es considera que: “davant d’aquesta situació de cobrament indegut per part del ministeri d’hisenda, cal evitar que cap família resti en situació d’injustícia per no haver estat informada degudament.”
Així doncs, el grup republicà proposa fer arribar a totes les famílies del municipi amb infants nascuts entre el 2014 i el 2017 una nota informativa amb els tràmits a seguir i els terminis, així com que el personal de l’OAC, les tècniques d’ensenyament i els professionals dels CAPAU n’estiguin informat i puguin proporcionar la pertinent informació a les famílies.