La Seu d'Urgell

Presentació del llibre “Oriol Junqueras. Fins que siguem lliures” de Sergi Sol

La secció local d’ERC a la Seu d’Urgell, organitza aquest proper dijous, 31 de gener, la presentació del llibre de Sergi Sol “Oriol Junqueras. Fins que siguem lliures”.
La presentació anirà a càrrec de:
  • Sergi Sol, autor del llibre i cap del gabinet de comunicació del Vicepresident Junqueras.
  • Marta Vilalta, portaveu d'ERC.
  • Francesc Viaplana, Diputat al Parlament de Catalunya i alcaldable per ERC a la Seu d'Urgell.
  • Maxi Calero, amic personal de Junqueras i impulsor de #FREJUNQUERAS.
  • I actuació musical de Pep Picas.
“Oriol Junqueras. Fins que siguem lliures” narra, analitza i contextualitza, des de la perspectiva del nucli de col·laboradors més íntim del vicepresident Oriol Junqueras, el rerefons que va determinar les dures decisions de la tardor catalana: la precipitació del 20-S, la celebració del referèndum, el desconcert posterior a la proclamació de la República, l’ingrés en centres penitenciaris dels presos polítics, l’aplicació del 155, l’estratègia d’ERC per eixamplar la base de l’independentisme, la celebració de les eleccions del 21-D i els entrebancs per configurar un nou Govern. Però, més enllà del relat apassionat i de la informació inèdita d’aquest període transcendental, hi ha la voluntat manifesta de reivindicar i fer justícia a la figura i el treball d’Oriol Junqueras. Un llibre que vol ser també un homenatge i un nou clam per exigir el seu alliberament.

La presentació està prevista per dijous 31 de gener, a les 20h a la Sala de la Immaculada de la Seu d’Urgell.