La Seu d'Urgell

Prosperen les mocions presentades per ERC i s’inclou al pressupost la partida de 10.000 euros per a entitats esportives, sol·licitat en una moció al ple d’abril

Munt, Viaplana i Vidal
Aquest dilluns passat va celebrar-se el ple ordinari del mes de maig a l’ajuntament de la Seu on ERC va aconseguir que prosperessin diverses propostes del grup republicà.
Pel que fa a les mocions presentades, es va donar suport a engegar, de nou, els mecanismes per tal d’acollir una família de persones refugiades inscrivint l’ajuntament de la Seu a l’inventari de recursos per a persones refugiades de la secretaria d’Igualtat, Migracions i Ciutadania. Aquesta moció, venia motivada després d’haver aprovat, unànimement el setembre de 2015, una moció en suport a l’acollida de persones refugiades al nostre municipi i veient que no s’havia avançat en aquest tema.
En la segona moció, els regidors d’ERC van proposar l’edició d’una aplicació mòbil per a l’àrea de joventut, i després de diferents transaccions amb l’equip de govern, es va decidir de dissenyar-ne una general de l’ajuntament on hi consti la informació de totes les àrees.
Subvencions entitats esportives
En el punt corresponent a les modificacions de crèdit, s’hi va incloure una partida pressupostària de 10.000 euros per a subvencions a entitats esportives. Aquesta modificació va ser incorporada al pressupost arran de la moció presentada pel grup municipal d’ERC al ple d’abril, on es demanava millorar el finançament de les entitats esportives del municipi.
El portaveu del grup municipal, Francesc Viaplana, es mostra satisfet de la bona rebuda que tenen les aportacions d’ERC al consistori, ja que tan sols una o dues mocions en tot el mandat presentades pels republicans, no han prosperat. “És senyal que les nostres propostes són en positiu, per millorar la Seu i el país, amb voluntat d’acords i sense ànim destructiu”
Podeu contactar amb el portaveu del grup municipal, Franscesc Viaplana al 620111438