L'Escala

ERC L'Escala, una setmana del confinament

Avui fa just una setmana del confinament per aturar la propagació del covid-19, des de l'ajuntament s'ha pres totes les mesures necessàries per evitar el contagi, per això s'han tancat al públic les instal·lacions municipals. Oferint i garantint els serveis mínims a la ciutadania. L'Escala està confinada i això implica tots els seus regidors. Mentre el consistori estigui tancat, les trucades i videoconferències guanyen protagonisme en el dia a dia de la política escalenca. Avui fa una setmana que els diversos partits polítics del plenari, van pujant a les xarxes socials com s'organitzen per continuar treballant des del confinament.

Aquest matí hem parlat amb la portaveu d'ERC L'Escala i cap de l'oposició Etna Estrems, el seu grup aposta per seguir les línies marcades des del govern, quedar-se a casa i fer teletreball per frenar la propagació del coronavirus. Estrems ha felicitat l'equip de govern per la tasca feta fins ara i insta en treballar junts sense importar el color o l'ideal polític.

La regidora d'esquerra creu que les mesures econòmiques per ajudar els escalencs són bones, però també comentava que tal vegada s'haurien d'ajustar més per ajudar el comerç local, un dels més afectats per la 'crisi coronavirus' ja que ha vist el tancament del seu comerç i la campanya de setmana santa perduda. Així mateix animava a treballar conjuntament per crear un pla de rehabilitació econòmic.

Etna Estrems també ha recordat que les pròximes setmanes seran difícils i fa una crida als ciutadans a quedar-se a casa, per junts aturar l'epidèmia.