L'Escala

La secció local d’ERC L’Escala destinarà tota la recaptació de Sant Jordi a la caixa de solidaritat pels presos polítics

El grup municipal d’ERC l’Escala va participar en la diada de Sant Jordi a la vila i destinarà els quasi 700€ que es van recaptar durant la jornada a l’ajuda als familiars dels presos polítics i exiliats catalans.

L’Escala, com la resta del país, viu la diada de Sant Jordi amb alegria i passió. Aquest any, els membres de la secció local d’ERC l’Escala, també vam participar-hi activament amb una parada a la Platja. Aquest 23 d’abril ha estat marcat pel color groc; roses naturals, de solapa i en forma de llaç reivindicatiu i llibres sobre els últims mesos de gran repressió espanyola han estat els protagonistes de la jornada.

L’objectiu d’ERC l’Escala amb aquesta participació activa en la jornada era recollir fons per fer un donatiu a l’Associació Catalana pels Drets Civils, entitat que han impulsat els familiars dels presos polítics i exiliats catalans. A la parada d’ERC es podien trobar xapes, llaços grocs, punts de llibre, estelades... Tot el material es va oferir a canvi de la voluntat que es va anar recollint en una guardiola. També es van recollir cartes signades per als líders polítics europeus, en el marc de la campanya “make a move”, també impulsada per l’ACDC, i es va repartir el butlletí local, l’Esbotzada, recentment publicat.

Gràcies a la generositat de tots i totes els que es van acostar a la parada, la secció local d’ERC destinarà els 679,15€ que es van recollir, totalment íntegres, a la caixa de solidaritat de l’ACDC.

Si algú no va poder acostar-se a la parada de dilluns i vol fer un donatiu, ho pot fer entrant al web de l’associació http://www.adretscivils.cat/ .

ERC – Junts per l’Escala
25 d’abril de 2018