L'Escala

El CDR planta 1500 creus a les platges de L'Escala (Recull de premsa)

Aquest diumenge 29 d’abril, coincidint amb la celebració de la XV Marató d’Empúries, L’Escala s’ha llevat reivindicativa. Unes 1500 creus plantades a quatre de les platges escalenques; la Platja de les Barques, del Portitxol (Empúries), el Port d’en Perris i Riells, denunciaven la “mort de les llibertats i el retrocés dels drets civils”. Una acció conjunta dels CDR catalans que ha arribat a la nostra vila i ens ha deixat fotografies precioses però que ens fan reflexionar sobre la situació de repressió i estat antidemocràtic que vivim a Catalunya provocat pel govern espanyol. Des d’ERC volem agrair a totes les persones que persisteixen perquè aquesta situació no caigui en l’oblit i continuen, dia a dia, defensant els drets i llibertats dels catalans i denunciant aquest estat d’excepció.