L'Escala

ERC l'Escala porta a ple una moció en suport als CDR

El grup municipal d'ERC l'Escala portarà al ple del dilluns vinent una moció per donar suport als CDR d'arreu del país i reivindicar el dret a protesta com a dret legítim de tots els ciutadans.

Els aparells de l'estat espanyol tenen, ara, en el punt de mira els CDR. Volen crear un relat, des de totes les estructures possibles, de violència i tensió als carrers. Ho estan fent amb tots els líders socials i polítics, inventant manifestacions amb violència i rebel·lions que mai no han existit i, no contents amb això, ara volen criminalitzar l'activitat de protesta i manifestació que duen a terme els CDR del país.
Des d'ERC l'Escala volem mostrar el nostre total rebuig a aquest relat de terrorisme i criminalització i donar tot el nostre suport a les persones que formen part dels CDR de tot el país i especialment als escalencs i escalenques que hi col·laboren.
El pacifisme és el signe d'identitat del moviment independentista català i, per tant, també de les reivindicacions socials, sorgeixin d'on sorgeixin.
Aquesta moció ha estat lliurada a tots els grups del consistori i la intenció del grup local d'ERC és que el màxim de partit s'hi sumin i es pugui presentar conjuntament.

ERC – Junts per l’Escala
4 de maig de 2018

Llegeix el text de la moció AQUÍ