L'Escala

José Luís Sánchez, pastor de l'església Baptista de l'Escala, tancarà la llista d'ERC

José Luís Sánchez Martínez, en Pepe Luís per a tots els que el coneixen, ja va formar part de les candidatures de 2011 i 2015 i ha estat sempre un actiu molt important del partit. Ha estat tertulià habitual als programes “La Plaça” de Ràdio l’Escala i ara mateix és el Pastor de l’església Baptista de l’Escala.

José Luís Sánchez Martínez, nascut l’any 1944 i amb arrels a Granada, tancarà la llista d’Esquerra Republicana de l’Escala.
En Pepe Luís, com el coneixen tots els amics i companys, ja va formar part de les llistes d’ERC l’Escala el 2011 i el 2015 i ha estat un gran valor per a la secció local, fent de tertulià habitual dels programes polítics “La Plaça” de Ràdio i Televisió l’Escala.

La seva trajectòria professional ha girat entorn el món sanitari. És administrador d’hospitals col·legiat, jubilat. Va ser membre de la junta de govern de l’Hospital del Mar i de la junta directiva de Youth for Christ per Espanya. Actualment exerceix el càrrec de Pastor de l’església Baptista de l’Escala i ha estat membre de la junta directiva de la Unió d’Esglésies Baptistes de Catalunya.

“En Pepe Luís representa tot allò que volem ser: esforç, constància i compromís. Representa la pluralitat, la fermesa en defensa dels ideals i la bondat i proximitat, i estem molt contents que vulgui tancar la nostra llista”, ha declarat Etna Estrems, candidata d’ERC. Els republicans, amb aquesta posició d’honor en la llista electoral, volen reconèixer-li la seva capacitat de fer grup, el seu compromís amb els valors democràtics i republicans i la seva dedicació i entrega, inclús en moments personals durs, al projecte municipal.
“Estic a ERC l’Escala perquè penso que és el millor projecte per a l’Escala i perquè conec a l’Etna des de 2011 i sé que té més vocació de servei que de personalisme. Vol treballar per la gent i això és el que li cal a l’Escala”, ha dit José Luís Sánchez.

ERC l’Escala
15 d’abril de 2019