L'Escala

Potenciar l’esport (Butlletí Municipal gener 2020)

L’esport no és només esport. L’esport transmet valors com la constància, el sacrifici, l’acceptació de la derrota, la superació, el treball en equip, el respecte, la solidaritat, etc. i a més genera hàbits de vida saludables, imprescindibles en els nostres temps.
L’esport, el gran oblidat de les administracions públiques, és un gran aliat en l’educació de nens i joves, en la lluita contra l’exclusió i en l’objectiu de generar comunitats.
Des d’ERC l’Escala tenim molt clares aquestes premisses i, per això, treballem en aquest sentit. És el cas del projecte de senyalització de distàncies al passeig d’Empúries que hem proposat, per a les persones que hi van a córrer o a caminar. Un projecte per indicar cada 250m la distància recorreguda en aquest espai, que aniria acompanyat d’uns panells explicatius de la iniciativa (un a Sant Martí i una l’oberta). Un projecte que facilitaria la pràctica d’aquest esport als atletes i que posaria la primera pedra en el foment de l’esport a l’aire lliure.