L'Escala

L'art d'improvisar

Butlletí municipal Març 2016

Fa temps que insistim que les coses no es poden fer improvisant, que ens costa car i que l’únic que porta són problemes i quan es tracta d’obres de gran envergadura, no només no és bo, sinó que pot ser nefast. Des del inici de la reforma de la platja hem demanat cura, advertit dels problemes que generaria la falta de capacitat dels contenidors i insistit en el cost econòmic que pot suposar no tenir-ho tot controlat. Ho hem fet als plens i a les dues comissions informatives, per cert totalment insuficients. I què ha passat? Doncs que a part que no s’ha construït el mur que s’havia promès perquè la sorra no envaeixi tot el poble l’obra s’ha endarrerit, entre d’altres coses, perquè els contenidors previstos a la Riba són insuficients i s’hauran d’instal·lar unes compactadores més amples i molt més costoses del previst, amb la conseqüència que s’ha d’entrar més sota la punta; més hores i més extres. No ens agrada dir “ja us ho havíem dit” però a vegades se’ns fa impossible!