L'Escala

Qüestió de ritme

BUTLLETÍ MUNICIPAL (JULIOL 2018)

Un any més arriba l'estiu i tots volem lluir les nostres millors gales. Tothom vol tenir a punt el negoci i els productes per quan arribi el turisme, el sector que més mou l'economia a l'Escala i, per això, els mesos de maig i juny sempre són frenètics de preparació de botigues i establiments turístics. Els escalencs i les escalenques sabem que tenir una bona temporada és garantia de passar un bon hivern i, és per això, que ens avancem a l'arribada dels nostres visitants per estar a punt quan ells arriben. Tot i que estem segurs que el govern també treballa per tenir el poble en condicions a temps, pintar línies de carrers en una de les artèries principals de circulació de vehicles el dos de juliol, amb els corresponents talls de carrer i desviacions del trànsit (sense cap senyalització de pas alternatiu), sense cap dubte no ajuda. És curiós que l'administració sempre vagi a un altre ritme i es repeteixi una vegada i una altra el mateix error.