Les Corts - Casal Josep Sunyol

El nostre equip

• Toni Pagán i Murillo
    Toni Pagán i Murillo Secretaria d'Oganització

Nascut l'any 1965 i cortsenc des de l'any 1970 em considero fill del districte de Les Corts.

La meva trajectòria professional està vinculada des de l'any 1985 a la Direcció de Comptes en Arts Gràfiques. Em satisfà que les entitats puguin fer arribar a la ciutadania els seus productes i serveis.

Com militant d'ERC vaig assumir la secretaria d'Entitats i Associacions de la comarcal BCN-Les Corts i en l'actualitat sóc el secretari d'Organització d'ERC Les Corts, tasca que em permet la transversalitat amb la resta de secretaries que formen l'Executiva del Casal Josep Sunyol. La meva responsabilitat de convocar reunions, coordinar el pla de treball i les activitats de l'executiva local, així com vetllar pel compliment d'objectius, em permet conèixer les activitats i objectius dels meus companys i companyes i col·laborar en tot el necessari per al bon compliment de les necessitats que desenvolupen i que tenen la finalitat de millorar el nostre districte.

També m'agrada donar suport a les entitats catalanes que vetllen per la nostra llengua i cultura, per això sóc soci d'Òmnium i de l'ANC.

Sempre que puc vaig al teatre a veure i escoltar musicals i la família, en Brot (el nostre gos) i els amics són la prioritat dels meus caps de setmana.