Les Corts - Casal Josep Sunyol

Qui som

Benvolgut i benvolguda,

Encetem una nova executiva amb el llegat de la militància  que ens ha precedit i a la que volem agrair el camí que van començar per arribar on som avui.

Qui constituïm aquest equip volem esdevenir una eina útil pel veïnat de Les Corts. L’altaveu que utilitzeu per a fer de la política una força que serveixi per a la transformació del nostre districte en un espai progressista, solidari i de llibertat.

Des del grup municipalista d’ERC-Barcelona  podem i volem dur a terme el projecte de la República Catalana sempre des de la unitat, la transparència i la transversalitat.

Tothom som peces imprescindibles i fonamentals en aquesta aventura davant dels nous reptes que el dia a dia ens proposa. Des del Casal, des del Districte, des de l’Ajuntament, des de les Associacions, des de les  entitats comercials , des de les escoles..., volem ser el ressò del que vivim als nostres carrers  i fer arribar les vostres veus i els vostres anhels a les institucions públiques del nostre barri.

Així doncs, us convidem  a compartir les nostres propostes al Casal i a les activitats que desenvolupem i a fer-nos arribar les vostres idees.

Som Cortsencs i Cortsenques, Som República, Som Esquerra!

Xavier Garriga i Fonts
ERC Les Corts