L'Hospitalet

Esquerra l'Hospitalet presenta la seva campanya "Motius pel sí".

Aquest dilluns 24 de juliol, Esquerra l'Hospitalet ha presentat la campanya "Motius pel Sí" que es durà a terme durant aquests mesos d'agost i setembre, prèvis a la celebració l'1 d'octubre del referèndum.

La campanya "Motius pel sí" consta de dues fases, amb diferents accions de difusió del motius pels quals els republicans defensen que cal votar sí en el referèndum vinculant convocat pel govern català.

Durant les primeres setmanes, Esquerra farà difusió del material de campanya per tota la ciutat, amb encartellades i embustiades.

D'altra banda, a partir de la segona quinzena del mes d'agost i durant tot el mes de setembre, des d'Esquerra l'Hospitalet realitzarà paradetes informatives en tots els barris de la ciutat, així com actes polítics que tractaran d'explicar els motius del sí a la República Catalana.

Els eixos de la campanya d'Esquerra giren al voltant de construir un nou país on puguem gestionar més i millor els nostres recursos econòmics, on les relacions laborals afavoreixin l'ocupabilitat i un treball i salari dignes; una república on invertir en R+D+I, on tinguem una administració pública eficient; on es garanteixin els drets a la ciutadania i tinguem plena democràcia i igualtat real entre dones i homes; on tinguem garantides les pensions i amb un estat del benestar que redistribueixi la riquesa garantint igualtat d'oportunitats; un sistema de salut públic i universal, i un millor control sobre el territori millorant les inversions en infraestructures i la responsabilitat de protegir el medi ambient.

La presidenta d'Esquerra l'Hospitalet, Sílvia Casola, ha fet una crida a tota la ciutadania de la ciutat a votar el pròxim 1 d'octubre "perquè hi tenim dret, a decidir lliurement quin és el futur que volem pel nostre país. Votar sí, garanteix un millor futur per a tothom, un millor futur per a la nostra ciutat".