L'Hospitalet

Esquerra l'Hospitalet desplega una xarxa de més de 250 apoderats i apoderades a tot l'Hospitalet

Esquerra l'Hospitalet comptaràdurant la jornada electoral del 21D amb més de 250 apoderats i apoderades a tots els col·legis de la ciutat. Tal i com ja va anunciar Esquerra Republicana, s'ha posat en marxa la major xarxa d'apoderats feta mai a Catalunya, amb l'objectiu de poder fer un recompte paral·lel i assegurar que tant els resultats com el desenvolupament de tota la jornada es produeix amb tota normalitat, garantint l'exercici de la democràcia. A tot el Baix Llobregat i l'Hospitalet aquesta xarxa la formen fins a 2.400 les persones voluntàries, que cobriran les 1.231 meses de tota la comarca.

Els republicans durant aquesta campanya han realitzat 20 paradetes informatives a tota la ciutat, i un acte polític que va comptar amb la presència de Jenn Díaz, Fabian Mohedano, Jordi Albert i Sílvia Casola, candidats a les llistes del Parlament per Esquerra Republicana. També han realitzat sis trobades territorials informatives per voluntaris per tal de tenir a punt aquesta xarxa per al 21D a l'Hospitalet, i el diumenge 17 va tenir lloc una jornada de formació en diferents sessions amb tots els apoderats i apoderades de la ciutat.

Per Sílvia Casola, candidata i presidenta de la secció local d'ERC, "aquestes xifres històriques demostren el creixement i la força del projecte republicà a la ciutat". Casola ha afegit que "cal seguir treballant per sumar i seguir eixamplant, i poder construir la República des de l'Hospitalet".