L'Hospitalet

Esquerra l’Hospitalet aprova el Pla de Treball 2018

Aquest dilluns, des d'Esquerra Republicana de l'Hospitalet hem celebrat la primer assemblea oberta de l'any amb militants, simpatitzants i amics de la formació a la ciutat. La trobada, on també ha participat el diputat al Parlament, Jordi Albert, ha servit a més per fer balanç de la feina feta durant el 2017 i presentar i aprovar el Pla de Treball per aquest 2018.

La presidenta de la secció local, Sílvia Casola, ha posat en valor la consolidació del projecte republicà a la ciutat, després d'un any intens de mobilitzacions, que ha comportat un creixement significatiu del partit, i amb uns resultats polítics històrics en les darreres eleccions del 21 de desembre. La dirigent republicana ha manifestat que “ens marquem com a prioritats per aquest 2018 enfortir l'organització, consolidant el projecte a tots els barris i seguir obrint el partit a l'entorn, per sumar a tota aquella gent que vol fer possible el projecte republicà a l'Hospitalet”.

També hi ha intervingut Antoni Garcia, portaveu d'ERC a l'Ajuntament, per exposar la feina feta des del grup municipal durant aquests mesos. Antoni Garcia ha fet un repàs de les mocions i iniciatives presentades des d'Esquerra Republicana, com la creació de la figura de la Síndica de Greuges, i que amb el recent nomenament de Merche Garcia ja és una realitat. Antoni Garcia ha declarat que “seguim treballant des de l’oposició per a fer un nou l’Hospitalet millor, més amable i pròxim amb la seva ciutadania", i ha afegit que “aquest any 2018 ha de ser l’any on consolidem el nostre projecte ciutat. Esquerra l’Hospitalet som l’única opció real de fer política des de l’esquerra, en favor del país i la república”.

Per últim, el diputat Jordi Albert, que és a més president comarcal d'ERC Baix Llobregat i l'Hospitalet, ha volgut fer una valoració de les darreres eleccions, així com de l'actualitat política més recent. El diputat republicà ha encoratjat els assistents a “continuar treballant tots plegats, amb fortalesa en la construcció d’un nou municipalisme que representi el bo i millor del nostre país” i a afegit que “la república comença i es construeix des de cada ajuntament, des de cada ciutadà, sumant totes les veus i esforços”.