L'Hospitalet

Campanya #FreeJunqueras a l'Hospitalet

Des de l'Hospitalet de Llobregat hem col·laborat, aquest dissabte, a la campanya que el partit ha organitzar arreu del país amb més de 140 paradetes i amb el motiu #FreeJunqueras. Durant el cap de setmana, des d'Esquerra Republicana demanem l'alliberament del nostre president, Oriol Junqueras, empresonat a Estremera des de fa més de 120 dies.

A Esquerra l'Hospitalet hem col·laborat amb la instal·lació de dues paradetes a la ciutat: una al barri de Santa Eulàlia, i una altra al barri de Collblanc.

Durant les 4 hores de durada de les paradetes a peu de carrer, hem aconseguit reunir el suport de 170 veïns i veïnes de la ciutat, que han signat a favor de l'alliberament de l'Oriol Junqueras. A més, hem aconseguit unes aportacions de 340€ que es destinaran a la Caixa de Solidaritat per a fer front a les represàlies econòmiques de l'Estat contra els representants polítics catalans.

Des d'Esquerra l'Hospitalet volem agrair a tots aquells que ens heu donat suport aquest dissabte i ens heu ajudat a fer visible la injustícia de l'Estat contra els nostres líders polítics.

Som gent de pau.
Gent de Pau, com l'Oriol Junqueras.