L'Hospitalet

ERC l'Hospitalet celebra la Diada de Sant Jordi amb diferents paradetes a la ciutat

Aquest dilluns 23 d’abril de 2018, Diada de Sant Jordi, el partit republicà ha tornat a celebrar la diada nacional a la ciutat amb l’organització de dues paradetes ubicades a la Rambla de la Marina, al barri del Centre; i a la plaça de Pius XII, al barri de Santa Eulàlia. A ambdues paradetes, la militància d’ERC l’Hospitalet ha celebrat el dia de Sant Jordi amb la venda de les populars roses de Sant Jordi, que aquest any han portat incorporades llacets grocs reclamant la llibertat dels presos i preses polítiques. A més, a la parada informativa de Rambla Marina hi ha hagut la realització d’un taller de xapes per als més petits, que han pogut pintar la seva pròpia xapa.

A les dues paradetes, els veïns i veïnes s'han trobat amb els regidors Antoni Garcia i Coque Garcia, amb qui han pogut intercanviar propostes i informar-se de primera mà de la feina que realitza el grup municipal a l’Ajuntament i de les propostes per fer una ciutat republicana. També han repartit la revista especial de resum de la feina feta els 3 primers anys de mandat.

Per tancar el dia, i com cada dilluns, hem tornat a reclamar l’alliberament del presos i preses polítiques i el retorn de les persones exiliades des de l'Acollidora. Una trobada molt multitudinària i amb un alt valor simbòlic per tancar una diada on l'excepcionalitat política que vivim hi ha estat present durant tota la jornada.