L'Hospitalet de Llobregat

Esquerra l’Hospitalet clou el curs polític amb un acte de benvinguda a la nova militància

Esquerra l'Hospitalet celebra la darrera Assemblea Oberta de l'actual curs polític amb la presència de la diputada al Parlament de Catalunya i secretaria d'organització d’Esquerra Republicana, Mónica Palacín.

Esquerra l’Hospitalet ha celebrat aquest dimarts 10 assemblea oberta on el portaveu i candidat Antoni Garcia, ha fet repàs de tota l’activitat realitzada pel grup municipal el darrer mes de juny i les mocions presentades al darrer ple municipal.
Antoni Garcia ha volgut agrair, a més, tota la bona feina realitzada per tot el partit durant aquest any polític i la confiança rebuda al projecte polític per a fer un nou l’Hospitalet.

L’assemblea ha comptat amb la participació de la secretària nacional d’organització d’Esquerra Republicana i diputada, Mónica Palacín, que ha felicitat a l’Hospitalet per la consolidació del projecte i el fort creixement que ha experimentat a tots els barris de la ciutat. També ha volgut encoratjar a tots els assistents a continuar lluitant per uns ideals i propòsits polítics que segueixen intactes i sòlids tot i la repressió política que el partit i les institucions catalanes pateixen.

Juntament a ells, Sílvia Casola, presidenta del partit a l'Hospitalet, a agraït tots els esforços que la militància, amics i simpatitzants han fet durant l'any. Moments tant importants com la defensa de les urnes i els vots al referèndum de l'1 d'octubre,  els més de 250 apoderats que van representar Esquerra a les votacions imposades del passat 21 de desembre , així com també totes les activitats que el partit ha realitzat.
La darrera assemblea del curs polític ha servit per a fer entrega, a més, dels diplomes de reconeixement a la nova militància del partit, companys i companyes d’arreu de la ciutat que s’ha sumat amb la voluntat de fer possible una ciutat republicana.

Des del passat 1 d’octubre Esquerra Republicana a l’Hospitalet ha viscut un creixement històric del 45,6% d’increment de militància i també del 120% de creixement d’amics i amigues del partit.

Benvinguts a la família republicana!