L'Hospitalet

Esquerra Republicana denuncia l'agreujament dels problemes de neteja durant l'estiu

• Brutícia a l'Hospitalet
Esquerra Republicana ha manifestat la seva preocupació per la situació de brutícia i deixadesa a l'Hospitalet durant els mesos d'estiu. El partit republicà vol denunciar que els problemes de neteja, ja recurrents a la ciutat durant tot l'any, s'han vist agreujats especialment en aquest mes d'agost.

Des d'Esquerra Republicana assenyalen que, amb l'arribada de la calor, els contenidors plens i la neteja deficient dels carrers acaben generant encara més problemes als veïns i veïnes, com les males olors que s'han fet evidents a molts carrers de la ciutat durant aquests dies.

El portaveu d'ERC, Antoni Garcia, ha declarat que “és preocupant la sensació de brutícia i deixadesa per part de l'Ajuntament respecte a la qüestió de la neteja, durant tot l'any, però aquestes setmanes d'estiu el problema s'ha fet més evident encara, com ha pogut comprovar qualsevol veí o veïna de l'Hospitalet”. Pel portaveu republicà, “tenim un govern que està permanentment de vacances en el tema de la neteja. La ciutat cada dia està més bruta“.

Antoni Garcia també ha recordat que “el proper any finalitza l'actual contracta de neteja, i és el moment de debatre sobre el model de gestió actual, en mans d'una empresa tan qüestionada com FCC. També de plantejar municipalitzar aquest servei, tal com defensem i ja hem demanat en diverses ocasions des d'Esquerra”.