L'Hospitalet de Llobregat

Esquerra l'Hospitalet i Cup-Poble Actiu exigim que no es permeti l'ús d'equipaments municipals al partit feixista, masclista i racista de Vox

Exigim a l’Ajuntament de l’Hospitalet que impedeixi l’ús d’equipaments municipals al partit feixista, masclista i racista VOX
  • El partit ultradretà ha anunciat un acte públic al Camp Municipal de Futbol del Gornal, aquest diumenge 13 de gener de 2019.
  • El passat 23 d’octubre el Ple de l’Ajuntament va aprovar per unanimitat, una moció política per declarar l’Hospitalet Ciutat Antifeixista.
  • Hi ha convocatòries d’accions de protesta a l’Hospitalet, a partir de les 13 hores, a l’estació de FGC Gornal.
Des d'Esquerra l'Hospitalet i el grup muncipal de CUP - Poble Actiu, sol·licitem encoratjadament al Govern municipal de l’Hospitalet de Llobregat, que impedeixi la celebració de l’acte de l’organització d’extrema dreta VOX, el proper diumenge 13 de gener, dins d’un equipament municipal, com és el Camp Municipal de Futbol Gornal, i que a més a més no compta amb cap autorització municipal. I demanem també a la resta de forces polítiques del consistori que es posicionin i no blanquegin ni col·laborin amb el feixisme.
És urgent exigir coherència política, especialment al PSC al Govern local del municipi, per tal de complir els acords de la moció política ‘l’Hospitalet, Ciutat Antifeixista’, aprovada per unanimitat el passat 23 d’octubre de 2018. Per això, fem una crida a la resta de grups municipals, entitats, col·lectius i associacions, a adherir-se al present comunicat i a expressar de forma clara i contundent el rebuig de la nostra ciutat, cap al pensament excloent propi del feixisme.
Des de la CUP-Poble Actiu i Esquerra l’Hospitalet, també volem recordar i donar el nostre suport a les accions de protesta convocades a partir de les 13 hores, davant de l’estació del FGC del Gornal.

Per un l’Hospitalet, veritablement antifeixista. No passaran!
Fora Feixistes dels nostres barris!