L'Hospitalet de Llobregat

Un partit al servei de la ciutat

Sílvia Casola

El passat 19 de novembre vam elegir la nova executiva d'Esquerra Republicana a l'Hospitalet amb una candidatura ampliada, paritària i amb representació de tots els districtes de la ciutat. I de nou tinc l'honor d'encapçalar aquest equip fantàstic, amb Carles Durany, Mercè Vilalta, Coque García, Roser Bosch, Daniel Giménez, Roser Piñol, Domingo Mir, Isabel Jodar, Ivan David, Siscu Pahissa, Susana Moreno i Pablo Romero.

Ja han passat més de quatre anys des que Esquerra Republicana vam recuperar la representació a l'Ajuntament, i en aquell moment ens vam plantejar consolidar l'organització per poder convertir el partit en una eina al servei de la ciutat. Avui podem dir que tenim una organització amb una base àmplia, amb implantació a tots els barris de la ciutat, recollint els fruits de tot l'esforç i de tota la feina realitzada per militants i amics a cada contesa electoral Bona prova d'aquest esforç és que des de les passades eleccions municipals, Esquerra Republicana liderem l'oposició amb cinc regidors.

El nostre objectiu ha estat i és el de ser útils a la ciutadania, i ajudar a millorar la ciutat, amb un projecte que posi les persones, el benestar i la millora dels nostres barris al centre del projecte polític. En definitiva, construir una ciutat republicana de tothom i per a tothom.

Per fer-ho, ens cal seguir treballant per mantenir una organització forta i seguir creixent i organitzant-nos per arribar a tota aquella gent que vol escoltar i formar part del projecte republicà a la ciutat. I aquest serà l'objectiu d'aquesta executiva, seguir treballant incansablement al més pur formiguetes style!