Llagostera

Totes les opinions

Eugènia Comas

Reflexionant l'últim dia de campanya

Realment acabes entenent que la gent identifiqui els polítics com a trepes, ganduls, prepotents, sarcàstics, negligents, amb un alt grau de supèrbia, cínics i capaços de qualsevol cosa per tal d’aconseguir el poder, o simplement per fer mal al seu adversari -no ho oblidéssim- adversari polític, que no deixa de ser una persona i un grup de gent amb unes idees (diferents a les teves) però amb la mateixa finalitat: buscar el millor pel municipi.

Eugènia Comas

Les visions simplistes de les coses solen portar a conclusions equivocades

Plantejar-se si la cessió de la primera planta de l’antiga fàbrica de Can Roig a una fundació privada per a la construcció d’una Escola Taller Ocupacional és adequada, evidentment no implica desmerèixer la tasca de la fundació ni menystenir-ne la importància a nivell cultural o social. Òbviament, es qüestiona la cessió de l’espai i no pas l’entitat a la qual es cedeix. La importància i el valor de la formació ocupacional de les persones amb discapacitat intel·lectual són inqüestionables, però al costat d’aquest fet palès hi ha d’altres consideracions que cal tenir en compte.