Llançà

El nostre equip

• GUILLEM CUSÍ BATLLE
    GUILLEM CUSÍ BATLLE Regidor i Portaveu del grup Municipal d'ERC-AM Regidor de l'Ajuntament de Llançà i portaveu del grup municipal d'ERC-AM.

Conseller Comarcal del Consell Comarcal de l'Alt Empordà i portaveu del grup d'ERC.

Alcalde – President de l'Ajuntament de Llançà des del juny de 2015 fins al gener de 2017. Essent alhora, regidor de les àrees d'Interior i Govern Local i de les àrees de Turisme, Comerç i Promoció Econòmica.

Regidor d'Unió Llançanenca-AM, Conseller Comarcal i portaveu adjunt d'ERC al Consell Comarcal de l'Alt Empordà a la legislatura 2011-2015.

Nascut el 9 de maig de 1985 a Barcelona, de família llançanenca, sempre ha viscut a Llançà. Casat.

Va estudiar al CEIP Pompeu Fabra de Llançà, Batxillerat Tecnològic a l'IES Llançà i FP a l'IES Vallvera de Salt.

Pel que fa a l'experiència professional treballa com a Assessor de Relacions Externes a Mútua Intercomarcal de Figueres, des de l'any 2008 (mútua d'accidents laborals de la Seguretat Social).

En l'àmbit polític es va iniciar a finals dels 90 a les Joventuts d'Esquerra Republicana de Catalunya (JERC), fins a l'any 2004, quan va passar a militar a ERC. L'any 2003 va participar en les eleccions municipals essent el membre més jove de la llista electoral d'ERC Llançà. L'any 2007 passà a ser secretari d'organització d'ERC Llançà i més tard va presidir la Secció Local fins al maig de 2013. Actualment, és el secretari de Finances de la Secció Local d'ERC. En les eleccions municipals de 2011 va encapçalar la candidatura d'Unió Llançaneca-AM, grup vinculat a ERC, del qual en va ser membre fundador. Ha estat alcalde de l'Ajuntament de Llançà del juny de 2015 fins al gener de 2017. Va ser membre del Consell Nacional d'ERC.

En l'àmbit associatiu, ha participat en diferents entitats del poble, entre altres, va exercir de secretari del C.E. Llançà i actualment és membre de la junta de la Penya Barcelonista de Llançà. També ha estat sempre molt vinculat amb l'agrupació Sardanista, exjugador del C.B. Grifeu Llançà, exjugador del C.E. Llançà, sempre vinculat a l'associacionisme esportiu i cultural. És soci d'Òmnium Cultural, soci del FC Barcelona i membre de l'Assemblea d'Electes de Catalunya.