Llançà

El nostre equip

• MARIA SOLÉ SERRADELL
    MARIA SOLÉ SERRADELL Regidora del Grup Municipal d'ERC-AM Regidora de l'Ajuntament de Llançà del grup municipal d'ERC-AM.

Nascuda el 27 de setembre de 1994 a Barcelona, de família llançanenca. Després de cursar els estudis universitaris a diferents ciutats (Barcelona, Girona i Madrid), viu actualment a Llançà.

Va estudiar a l'escola Pompeu Fabra de Llançà i a l'IES Llançà. Graduada en Humanitats per la Universitat Pompeu Fabra, amb el Màster de Formació del Professorat de Secundària per la Universitat de Girona. Actualment, estudiant de Traducció i Interpretació de Llengües Aplicades a la Universitat Oberta de Catalunya i Professora de Secundària a l'Institut Cap Norfeu de Roses.

Pel que fa a l'experiència professional, treballa com a professora d'educació secundària al sector públic des de fa un any, impartint les especialitats de Ciències Socials i Llengua Anglesa.

En l'àmbit associatiu, és membre de la companyia de teatre local "I perquè no?", i ha participat en voluntariats internacionals com HiConnect (Anglaterra) o Woofing (Austràlia).