Llavaneres

Llavaneres vota SÍ a la República

ERC obté la confiança de 1481 veïns i veïnes de Llavaneres que voten SÍ a la República. Des de l'Executiva local volem expressar l'agraïment al 22,87% dels llavanerencs que han optat per votar ERC-CatSí en aquestes decisives eleccions al Parlament de Catalunya. A Llavaneres, Esquerra Republicana és la tercera formació més votada, seguint la pauta de tot el país.  Amb aquests resultats al nostre poble, les forces del sí es consoliden com l'opció majoritària amb un 56,41%.

Si parlem de participació, no podem deixar de felicitar-nos per com els nostres convilatans han anat a votar aquest 21D. En total un 83,71% de la població s'ha acostat aquest dijous per fer ús del seu dret a vot, 4,8 punts més que en els comicis de 2015 i un 1,81% més que la mitjana catalana.

Des de la Secció Local d'ERC volem agrair novament i de forma sincera aquest suport que ens permet revalidar la majoria independentista, derrotar el bloc del 155 i continuar defensant el mandat ciutadà que reclama una via política, pacífica i democràtica.