Llavaneres

ERC governarà en solitari fins a final de mandat

Esquerra Republicana de Catalunya governarà en solitari el que resta de mandat a l'Ajuntament de Sant Andreu de Llavaneres. L'alcalde, Nani Mora, ha decidit retirar les atribucions delegades al segon tinent d'alcalde, Joan Rubal, després de les discrepàncies amb el grup d'Acord per Llavaneres sobre els usos de l'antiga escola Labandària, que ja van tensar l'equip de govern, i després  d'una tala d'alzines injustificada. A principis de setmana, aquesta actuació a l'entorn de l'antic camp de futbol es va fer sense cap informe que l'avalés i es van demanar responsabilitats polítiques al regidor Rubal, responsable en aquell moment de l'àrea de Serveis Territorials. El regidor va traslladar a l'alcalde la seva intenció de presentar la renúncia per aquests fets, però en no fer-se efectiva Mora li ha acabat retirant les competències. La resta de regidors d'Acord han decidit abandonar el govern i a partir d'ara governem en solitari i amb minoria aritmètica, però amb la majoria de projectes, d'il·lusió i de voluntat de servei, tal i com sempre hem fet. Des d'ERC Llavaneres defensem la feina feta pel govern i la feina feta amb transparència.