Finalitza la campanya d’atenció a les persones temporeres i ja es prepara una cimera per organitzar la campanya del 2020

Grup Municipal
L’Ajuntament de Lleida ha finalitzat aquest divendres 20 de setembre el pla de xoc per atendre als temporers i temporeres que s’han desplaçat a Lleida per treballar a la campanya de la fruita. Tal com ja va anunciar, la nit del 19 al 20 de setembre ha estat la darrera nit en què romandrà obert el refugi al Pavelló Agnès Gregori.

La regidora de Drets Socials, Regina Cairol, ha anunciat que durant la primera setmana d’octubre es realitzarà una cimera trobada amb tots els agents implicats en què es valoraran i donaran a conèixer les dades definitives d’aquesta campanya i es començarà a treballar en la campanya 2020.

Està previst que es constitueixin dues comissions de treball, una directiva/política i una altra tècnica que es reuniran mensualment. Cal destacar que a la comissió directiva hi haurà representants de les diferents Administracions, partits polítics (tal com es va acordar en la moció presentada per l’actual govern a l’últim ple), sindicats i entitats.