El grup municipal d'ERC - AM s'adhereix a la vaga general d'aquest divendres 18 d'octubre com a protesta per la #SentènciaProcés

Grup Municipal
Després de la sentència del Tribunal Suprem contra els nostres líders polítics i civils, després de la vulneració de drets civils, polítics i democràtics i - en els últims dies - també del dret de manifestació, el grup municipal d'Esquerra Republicana - Acord Municipal a la Paeria de Lleida comunica que s'adhereix a la vaga general d'aquest divendres 8 d'octubre.

Aquestes condemnes són manifestament injustes i desproporcionades perquè han estat dictades més amb unànim de venjança de les estructures de l'Estat espanyol contra bona part del poble català per haver fet realitat l'1O de 2017 que no pas amb la voluntat d'impartir justícia.

Aquesta sentència no ens atura, ans al contrari, amb més força reivindiquem el dret d'autodeterminació, el dret a treballar pacíficament per aconseguir un referèndum amb garanties, participatiu i vinculant per esdevenir República lliure, neta i justa que traballi per garantir l'igualtat d'oportunitats entre tota la ciutadania catalana.

Davant d'aquestes condemnes injustes i desproporcionades, entenem i defensem que el poble català té el dret a expressar el seu més enèrgic rebuig i contundent protesta, sempre dins el marc de les accions de desobediència civil pacífica que han caracteritzat, des dels seus inicis, el moviment independentista.