L'alcalde, Miquel Pueyo, i els regidors d'Esquerra a la Paeria participen a l'Assemblea de Càrrecs Electes

Grup Municipal
Aquest dimecres, 30 d'octubre, s'ha autoconvocat i s'ha constituït l'Assemblea de Càrrecs Electes al Palau de Congressos de Catalunya, a Barcelona. L'alcalde Miquel Pueyo ha format part de la taula de consistució de l'Assemblea, i els sis regidors del grup municipal d'ERC-AM (Jordina Freixanet, Jaume Rutllant, Montse Pifarré, Regina Cairol, Sandra Castro i Ignasi Amor) també hi han assistit i n'han format part.

La constitució i el posicionament de l'Assemblea de Càrrecs Electes ha estat aprovat per unanimitat. El posicionament d'aquesta consisteix en rebutjar la sentència del Tribunal Suprem que condemna a gairebé 100 anys de presó als líders independentistes i socials del nostre país; demanar l'amnistia i exigir la llibertat dels presos i preses polítiques i el retorn dels exiliats i la fi de la repressió; donar suport a la mobilització popular; exigir diàleg a l'Estat i la mediació internacional; seguir treballar per l'autodeterminació.

També s'ha aprovat per unanimitat els compromisos que, de cara al futur, afronta aquesta Assemblea: a crear un grup motor per seguir la feina de l'Assemblea; defensar dels drets socials i les llibertats; posar en marxa l' #SpainSitAndTalk per denunciar la repressió i la regressió democràtica que viu l'Estat.