Pueyo i Castro reafirmen el compromís de la Paeria amb el col·lectiu gitano, després de reunir-se amb l'AGIPCAT

Grup Municipal
L'alcalde de Lleida, Miquel Pueyo, i la regidora d'Educació, Cooperació, Drets Civils i Feminismes, Sandra Castro, s'han reunit aquest divendres amb l'Agrupació d'Entitats Gitanes dels Països Catalans per conèixer de primera mà els projectes que desenvolupa l’entitat a Lleida i Catalunya.

La responsable d’Educació de la Paeria ha definit la trobada com a “molt positiva” i ha explicat que “el consistori està obert a estudiar noves vies de col·laboració amb l’entitat, especialment des de la perspectiva dels referents positius i la interculturalitat”. En la trobada d’avui s’han tractat principalment temes relacionats amb habitatge, cultura i educació, entre altres.

Per la seva banda, el coordinador general de projectes d’AGIPCAT, Manel Carbonell, ha agraït la trobada i la bona predisposició de l’equip de govern d’explorar noves vies de col·laboració i suport en la promoció de la cultura gitana.