La Paeria pintarà 15 missatges positius en un centenar de passos de vianants de la ciutat

Grup Municipal
Són les frases guanyadores del concurs de creació artística i participatiu “Fem el pas. Art urbà” impulsat per Lleida Jove

Un jurat format per representants del món de la cultura i l’art, Poetry Slam, CactuSoup i tècnics de la Regidoria de Joventut han triat aquesta quinzena de les 70 que es van rebre telemàticament durant el mes de juny

L’Ajuntament de Lleida pintarà 15 missatges positius a diferents passos de vianants de la ciutat. És el resultat del concurs de creació artística i participatiu “Fem el pas. Art urbà” que va impulsar LleidaJove, la Regidoria de Joventut, Festes i Tradicions durant el mes de juny.

Els missatges havien de ser constructius per trametre ànims i suport a la ciutadania arran de la crisi sanitària de la Covid19. Del total de 70 propostes rebudes telemàticament, un jurat format per representants del món de la cultura i l’art, Poetry Slam, CactuSoup i tècnics de la regidoria de Joventut n’han triat aquestes quinze:

MÉS QUE MAI, EDUCACIÓ

RESPECTA, RESPECTA'M, RESPECTA'T

EL MILLOR PAS ÉS EL QUE DONES CADA DIA

REGALA’T UN SOMRIURE

TOT UN FUTUR PER CONSTRUIR

ESCOLTA EL BATEC DE LA CIUTAT, ET NECESSITA

PAS A PAS, ENDAVANT

AVUI NO T'OBLIDIS DE SOMRIURE

UN DIA SENSE RIURE ÉS UN DIA PERDUT

ESTIMAR I RESPECTAR

CREU EN ELS PETITS CANVIS I AQUESTS ES FARAN REALITAT

CAPACITATS DIVERSES, POSSIBILITATS INFINITES

ESTÀS UN PAS MÉS A PROP D'ACONSEGUIR-HO

FES EL PAS

LA FELICITAT ÉS LA TEVA ACTITUD

Durant els mesos de juliol i agost, diferents grups de joves inscrits a les activitats de "l'agenda jove d'estiu" de la Regidoria de Joventut, Festes i Tradicions, plasmaran aquestes frases a gairebé un centenar de diferents passos de vianants de la ciutat de Lleida i els seus barris per tal de donar suport i ànims a la ciutadania davant d'aquesta situació que s’està vivint en els darrers mesos.