La Comissió de Sostenibilitat aprova per unanimitat les millores al servei de bus proposat pel grup d’ERC-Avancem

Tots els grups municipals de la Paeria han donat suport a la Comissió informativa de polítiques de la gestió i promoció de la ciutat i la sostenibilitat a la proposta d’Esquerra Republicana de Catalunya-Avancem per reordenar les línies d’autobusos urbans, ampliar horaris i adequar les parades de bus per millorar el servei.
En concret, ERC-Avancem ha demanat la reordenació de les línies L-4, L-7 i L-8 i l’ampliació de les freqüències dels vehicles per disminuir el temps d’espera dels usuaris a les parades, així com la incorporació d’almenys tres vehicles a la L-20 en les hores punta del dies laborables.
A més, la proposta també inclou l’adequació d’una desena de parades d’autobús del polígon i millorar la seguretat i l’accessibilitat a les parades de “Sanitat”, “Doctora Castells/Estudi General” i al carrer Baró de Maials.
D’altra banda, la comissió també ha aprovat per unanimitat substituir la gespa de la rotonda de davant del cementiri per plantes que necessitin poca quantitat d’aigua per viure. Tot i així, la proposta ha quedat pendent de pressupost.
Pel que fa a la proposta d’ERC-Avancem de fer un curs d’educació canina per obtenir la llicència definitiva per tinença de gossos potencialment perillosos, s’estudiarà si es pot fer mitjançant la modificació de l’ordenança municipal.