El grup municipal ERC-Avancem veu inacceptable una nova proposta de l’equip de govern per apujar el preu de l’aigua

Grup Municipal
El grup municipal d’Esquerra Republicana de Catalunya-Avancem considera inacceptable que el govern de la Paeria torni a plantejar una pujada del preu de l’aigua. Ho ha confirmat aquest dimecres la tinent d’alcalde i presidenta de la Comissió informativa de gestió dels recursos, la seguretat pública i l’organització, Montse Mínguez, en resposta a diverses preguntes dels republicans.
ERC-Avancem recorda que el PSC, amb el suport de C’s i el PP, van aprovar definitivament el passat 29 de desembre el Pressupost per al 2017, en què es van incloure 2’5 milions d’euros per fer front a inversions pendents en el manteniment del servei d’abastament d’aigua, com a alternativa a la negativa dels grups de l’oposició a augmentar la tarifa, segons va assegurar el mateix govern.
El grup d’Esquerra denuncia que l’equip de govern torna a incomplir la paraula donada, ja que ara vol fer marxa enrere només unes setmanes després d’aprovar-se el Pressupost per al 2017 i dos mesos després de donar llum verda a les ordenances fiscals sense contemplar una pujada del rebut de l’aigua.