ERC-Avancem demana una reunió per desbloquejar l’impagament de la gespa del Camp d’Esports

Grup Municipal
Autora: Hermínia Sirvent
El grup municipal d’Esquerra Republicana de Catalunya-Avancem ha sol·licitat a l’equip de govern de la Paeria que convoqui un reunió amb tots els grups municipals i el Lleida Esportiu Terraferma per informar dels motius de l’impagament al proveïdor de la substitució de la gespa del Camp d’Esports Municipal. El grup també reclama que s’expliqui als grups de l’oposició els passos que s’han seguit per desbloquejar la situació i les previsions de resolució d’aquest conflicte.
ERC-Avancem demana que aquesta reunió sigui prèvia, a la reunió anunciada amb RoyalVerd, l’empresa proveïdora, si aquesta trobada encara no s’ha fet.
La petició es portarà a la propera Comissió Informativa de les Polítiques de drets i serveis a les persones, per a la política cultural, de l’educació, esports i de la participació, que es farà el 12 d’abril.
El grup lamenta que fa mesos que la situació està enquistada per problemes amb la redacció i signatura de l’Addenda al conveni. De fet, ja ha demanat en diverses ocasions una solució a l’equip de govern, sense que hi hagi hagut cap avenç.
Esquerra recorda que la substitució de la gespa natural al Camp d’Esports era necessària, després de 27 anys sense renovar-se, i que l’empresa proveïdora va fer el canvi el passat setembre amb total solvència. A més, segons les informacions de què disposa el grup, l’empresa també està realitzant i assumint els costos de les tasques de manteniment.