El grup municipal d’ERC-Avancem estarà demà a Pardinyes

Carpa Informativa a l'Eix Comercial
Els republicans instal·laran dimecres per la tarda la carpa on recolliran les propostes de la gent del barri i explicaran el seu programa
El grup municipal d’Esquerra Republicana de Catalunya-Avancem a la Paeria continua la campanya informativa per la ciutat de Lleida, demà al barri de Pardinyes. Els republicans recolliran les propostes que la gent els vulgui transmetre i els explicaran els projectes que el grup municipal té pel barri i per la ciutat. Amb aquesta nova campanya informativa, el grup municipal vol conèixer les preocupacions reals de cada barri, per estudiar-les i poder dissenyar un programa més adaptat a les seves necessitats.

Recordem que el grup municipal d’ERC-Avancem instal·larà cada quinze dies, els dimecres a la tarda, en un indret estratègic de la ciutat, una carpa on recolliran les propostes que la gent els vulgui transmetre i els explicaran els projectes que el grup municipal té pel barri i per la ciutat. Ara fa 15 dies es van instal·lar a l’Eix Comercial, on van recollir una trentena de propostes. El grup municipal planeja dur a terme aquesta acció fins les properes eleccions municipals.