El grup municipal d’ERC-Avancem exigeix a la Paeria que compleixi amb les millores acordades al CAAC el més aviat possible

Centre d'Acollida d'Animals de Companyia
Els republicans recorden que ja fa mesos que es va acceptar reformar les instal·lacions del Centre d’Acollida d’Animals de Companyia amb la intenció de millorar qualitativament les condicions de vida dels animals que hi viuen.
El grup municipal d’ERC-Avancem recorda a la Paeria el seu compromís amb els animals de companyia i li exigeix a l’equip de Govern que dugui a terme les reformes que, defensades pels republicans, es van demanar de realitzar al Centre d’Acollida d’Animals de Companyia (CAAC). Aquestes millores consistien en reformar la caseta del guarda i rehabilitar-la per a què en facin ús les entitats animalistes i el voluntariat, en obrir les boxes per la part del darrera, també es demanava l’ampliació de la gatera i canviar el nom de ‘Canera’ a CAAC.

Josep Maria Baiget, portaveu dels republicans a la Paeria, recorda la implicació d’ERC-Avancem en la defensa dels animals domèstics i exigeix a Ros i al seu equip que compleixi al més aviat possible amb els tractes acordats.“Erc-Avancem ha vetllat sempre pel benestar dels animals domèstics i gràcies al nostre treball el CAAC disposarà aviat d’unes instal·lacions reformades les quals milloraran molt la qualitat de vida dels animals que hi conviuen i també, gràcies a la nostra intervenció, el CAAC disposarà d’un equip de voluntaris que vetllaran i cuidaran els animals residents”, apunta Baiget.

El regidor recorda que també va ser el Grup d’ERC-Avancem els impulsors del canvi d’ordenança municipal la qual permet que els animals domèstics viatgin en transport públic, sempre i quan siguin transportats en receptacles convenientment preparats i tancats i que no puguin embrutar o incomodar els altres viatgers. “ Un cop més vàrem ser els Republicans que, arran de la queixa d’una veïna de Lleida què denunciava que no podia pujar al bus urbà amb el seu gat dins del transportí, vàrem presentar una proposta de resolució que va causar un canvi en l’ordenança municipal de mobilitat”, apunta Baiget.

El regidor recorda que ERC sempre ha estat compromesa en la protecció dels animals i que el grup municipal ha dut a terme varies iniciatives en la seva defensa i protecció.