ERC considera insuficients les mesures proposades per a la recollida selectiva de les escombraries

Recollida selectiva
Els republicans creuen que el sistema formulat per la Paeria no complirà amb els objectius d’augmentar la recollida selectiva fins al 60 per cent
El grup municipal d’ERC-Avancem considera insuficient el sistema de recollida selectiva de les escombraries proposat avui en Comissió Extraordinària a la Paeria. Els republicans no creuen que aquest sistema serveixi per reduir en gran quantitat els residus que van a l’abocador i creuen que tot i que és un pas més cap a la recollida Porta a Porta (PAP), encara falta molt per assolir plenament aquest sistema.

Josep maria Baiget, portaveu d’ERC a la Paeria, recorda que els republicans ja van presentar una moció el desembre passat per implantar el PAP a Lleida. “En aquell moment la moció no va prosperar i avui se’ns presenta un sistema de recollida selectiva, el qual el govern de la Paeria en diu PAP, però que s’acosta més al model que tenim ara de contenidors que al PAP i el qual pensem no servirà per arribar als objectius establerts d’augmentar la recollida selectiva fins al 60 per cent”, apunta el regidor.

Baiget pensa que la proposta d’avui de Ros desvirtua el sistema de recollida PAP i recorda a l’ajuntament que aprofitant l’aplicació d’aquestes noves mesures de recollida d’escombraries, seria el moment també de recuperar el servei i gestionar-lo directament des del consistori.