ERC demana a Àngel Ros que rebi a Joan Tardà i Arnaldo Otegi

Catalunya & Euskadi. Dos països, un objectiu
En motiu del debat el qual participaran ambdues personalitats el proper dimecres i donat la seva rellevància política, els republicans demanen a l’alcalde que els rebi en visita oficial a la Paeria ja que cap dels dos ha visitat mai abans el consistori lleidatà
Carles Vega, president del grup municipal d’ERC-Avancem, demana a l’alcalde de Lleida, Àngel Ros, que rebi oficialment a la Paeria a Joan Tardà, Diputat i Portaveu d’ERC al Congrés dels Diputats i a Arnaldo Otegi, líder de l’Esquerra Abertzale basca.  El republicà, aprofitant que ambdues personalitats visitaran la ciutat el proper dimecres, considera és una bona oportunitat per rebre’ls a la Paeria, ja que cap dels dos ha visitat oficialment el consistori en anterioritat.

Segons Vega, “la rellevància del càrrec d'en Joan Tardà i el fet que mai no ha vingut en visita oficial a la Paeria, com també la rellevància tant pública com política de n'Arnaldo Otegi, mou el nostre Grup Municipal a demanar que, en exercici de la qualitat de bon amfitrió de l’alcalde, els rebi en recepció oficial acompanyat dels representants dels grups municipals que hi vulguin ser, tal com ha fet i continuarà fent com a alcalde d'una ciutat tan acollidora com volem totes i tots que sigui la nostra”, apunta Vega.
L’edil municipal també ha proposat a l’alcalde que els rebi de cara al migdia, “En Joan Tardà serà a la nostra ciutat al matí, com també tinc entès que hi serà el sr. Otegi, per tant una bona hora per aquesta rebuda seria cap al migdia, ja que tenen previstes diverses activitats en la seua agenda, tot i que suposo que es podria mirar d'ajustar, si fos el cas”, especifica Vega.

El motiu de la visita de Joan Tardà i Arnaldo Otegi a Lleida és la seva participació al debat organitzat per l'ANC "Catalunya & Euskadi. Dos països, un objectiu",que tindrà lloc el proper dimecres 26 de juliol al Teatre Principal a les vuit del vespre.