ERC denuncia la brutícia als Camps Elisis

• Brutícia Camps Elisis
Els republicans demanen a l’alcalde que es replantegi prorrogar el contracte amb Ilnet després de veure la gran quantitat de deixalles acumulades pels carrers de Lleida
El grup municipal d’ERC-Avancem a la Paeria, denuncia la brutícia als Camps Elisis i al seu entorn. Els republicans no entenen com l’equip de govern de l’Ajuntament pot permetre que s’acumuli tanta quantitat de deixalles en una zona tan emblemàtica i transitada de la ciutat.

Carles Vega, president del grup municipal, exigeix a l’alcalde més rigor amb la neteja de la ciutat i amb l’empresa concessionària que la gestiona, “recordem que Ilnet ha demanat al consistori una pròrroga de contracte, la qual nosaltres veient com està la ciutat, la consideraríem inacceptable”, apunta el regidor.

Vega també li demana a Ros que es plantegi obrir un nou concurs i a la vegada que iniciï les actuacions per elaborar un estudi sobre la viabilitat de recuperar la gestió directa del servei,“d’aquesta manera coneixeríem si la gestió directa d’aquest servei per part del consistori seria viable, i podríem apostar per la seva internalització”, finalitza Vega