ERC demana a Ros que cedeixi els espais destinats a propaganda electoral

Pancarta ANC
Els republicans demanen utilitzar els espais habituals destinats a la promoure el vot entre els lleidatans, per fer campanya pel Sí l’1 d’octubre
El grup municipal d’ERC Avancem a la Paeria demana a Àngel Ros, alcalde de Lleida, que habiliti els espais habituals de propaganda electoral per a que els partits polítics que vulguin fer campanya pel referèndum del dia 1 d’octubre, els puguin utilitzar. Concretament, els independentistes han demanat penjar un total de 20 pancartes, les quals promouran el vot del Sí a un Estat propi entre els lleidatans.

Carles Vega, president del grup municipal, explica que el referèndum d’autodeterminació de l’octubre és totalment legítim, al igual que també ho és voler promoure el vot del Sí entre els ciutadans que hi vulguin participar. “Exercir el dret a la democràcia és fonamental en la nostra societat. És un dret del qual no podem privar als ciutadans de Lleida, tal com pretén el nostre alcalde Àngel Ros. La propaganda electoral va totalment lligada amb el dret a exercir el vot, per tant, no entendríem una negativa per part del Govern de la Paeria a no cedir espais per penjar pancartes”, apunta el regidor.

Els republicans han demanat penjar un total de 20 pancartes els dies 12-13 de setembre, les quals serien retirades un cop hagués passat el referèndum, el dia 2 d’octubre.