ERC pregunta a Ros per les actuacions dutes a terme per la Paeria a causa de la contaminació acústica del Biloba

Els republicans són conscients que l’esmentada instal·lació de lleure ha generat molèsties als veïns durant l’estiu per la música a altes hores de la matinada, i volen saber si el local ha incomplert la normativa vigent i si el Govern de la Paeria n’és conscient.
El grup municipal d’ERC-Avancem a la Paeria, preguntarà a Ros sobre els problemes ocasionats per la contaminació acústica generada per la discoteca ‘Biloba’. Els republicans, coneixedors que l’esmentada instal·lació de lleure ha generat durant l’estiu molèsties als veïns  per la musica a altes hores de la matinada, volen saber si el local ha incomplert la normativa, i preguntaran a la Comissió informativa de polítiques de la gestió i promoció de la ciutat i la sostenibilitat del proper dimarts les accions que el consistori ha dut a terme per protegir la tranquil·litat dels veïns.

Josep Maria Baiget, portaveu del grup municipal, explica que des del partit són sabedors de les queixes dels veïns, però no de l’abast de les mateixes, “per això, demanem al govern que ens informi del total de queixes que hi ha hagut, en quines dates i en quines hores”, avisa el regidor.

Segons Baiget, possiblement hi hagi més d’un barri que s’ha molestat per l’alt volum de la música a la matinada, “el que no sabem és si la Paeria ha intervingut i quants expedients sancionadors s’han obert arran d’aquestes denuncies, ni les quanties que s’han imposat”, apunta Baiget.

Segons l’edil independentista, “era de calaix que el club nocturn, per la seva localització i degut a que està descobert, generés queixes veïnals. Com era previsible que això passés, finalment volem saber quantes actuacions d’ofici s’han realitzat durant aquest estiu per part dels serveis responsables de la Paeria i quantes arran de denúncies”, finalitza Baiget.