ERC, PDCat, Crida-Cup i Comú Lleida demanen la dimissió d’Àngel Ros

Manifestació de condemna a la violència policial de l'1 d'octubre
Els grups de l’oposició a la Paeria presenten una moció en la qual també demanen que el consistori denunciï al cos de la Policia Nacional, al de la Guardia Civil i a tots els responsables polítics que els comanden.
El grup municipal d’ERC-Avancem a la Paeria, juntament amb PDCat Lleida, la Crida-Cup i en Comú Lleida han registrat una moció en la que demanen la dimissió del Paer en Cap, Àngel Ros Domingo i la de tots aquells que consideren responsables de la violència policial succeïda durant l’ 1 d’Octubre. (La delegada del Govern a Lleida, Inma Manso, el delegat del Govern a  Catalunya, Enric Millo, el Ministro del interior, Jose Ignacio Zoido i el president del Govern d’Espanya, Mariano Rajoy).

Els edils ‘pro Referèndum’ també demanen que l’ajuntament de Lleida presenti una denúncia penal i una querella criminal contra el cos de la Policia Nacional, el cos de la Guardia Civil, i contra els seus comandaments polítics. Segons Carles Vega, president del grup municipal d’ERC-Avancem, “demanarem també que es declarin persones ‘non grates’ el cos de la Policia Nacional, el cos de la Guardia Civil així com també els seus comandaments, tan a Lleida, com és el cas de la subdelegada Manso, com els de Catalunya y España”.

Finalment, els edils han demanat al consistori Lleidatà que assumeixi també tots els costos corresponents a la defensa i assistència jurídica necessària per a totes aquelles persones que l’1 d’octubre van ser víctimes de la violència a la ciutat de Lleida.