ERC Paeria obre com un dia normal el 12 d'octubre

ERC Treballa el 12 d'octubre
Els republicans consideren que demà no tenen res a celebrar i obriran les dependències municipals com qualsevol altre dia laboral
El grup municipal d’ERC-Avancem a la Paeria obrirà portes demà dijous 12 d'octubre, marcat al calendari com a festa nacional d’Espanya. Els republicans consideren que demà no tenen res a celebrar i treballaran si es tractés d’un dia laboral normal.

Carles Vega, president del grup municipal, explica que l’any passat ja no van celebrar el dia de la hispanitat, “perquè no ens hi sentim pas identificats en res” i informa que el grup municipal estarà obert en l'horari habitual. Pel que fa a les treballadores, Vega apunta que tenen l’opció de canviar-se aquest dia per qualsevol altre que els vagi millor si així ho prefereixen, “cosa que han agraït i demà també estaran compartint feina al despatx amb els regidors”.

L’edil informa a la ciutadania que si es volen adreçar al despatx per parlar amb els regidors, ho poden fer com farien normalment “tots els tràmits que no puguem atendre per causa del tancament d’altres dependències de la Paeria els emplaçarem a divendres, però tot el que puguem solucionar demà ho tractarem amb la mateixa normalitat que qualsevol altre dia”.