ERC Paeria s’uneix a  l’ “aturada de país" convocada per demà

Grup Municipal
Aturada de País
Els republicans volen fer costat a l’ANC i Omnium i s’uneixen a la vaga general per demanar l’alliberament dels presos polítics catalans
El grup municipal d’ERC-Avancem a la Paeria s’adhereix demà a l’ “aturada de país”, convocada per ANC i Omnium Cultural, per exigir la llibertat dels consellers del Govern empresonats des del passat dijous, i la de Jordi Sànchez i Jordi Cuixart, que porten més de dues setmanes tancats a la presó madrilenya de Soto del Real.

Els republicans se sumen així a la crida de Vaga General que ha plantejat la Intersindical-CSC pel mateix dia i esperen repetir els èxits de mobilització del passat 3 d'octubre.  Carles Vega, president del grup municipal explica que tot i que la manifestació s’ha convocat per denunciar la precarietat laboral, “és també un bon dia per continuar denunciant la repressió que pateix el poble de Catalunya per part del govern i institucions espanyoles, la politització de la justícia, la qual permet l’existència de presos polítics en ple segle XXI i l’empresonament de vuit membres del nostre govern, que no oblidem va ser escollit legítima i democràticament pel poble de Catalunya ”, apunta Vega.

Els republicans avisen que participaran a l’ aturada sempre i quan no sigui il·legalitzada pel Tribunal Superior de Justícia de Catalunya. “Si Foment se surt amb la seva i aconsegueix que il·legalitzin la vaga general prevista per demà, haurem de trobar altres vies de protesta igual o més efectives. El que els regidors d’ERC tenim clar és que no aconseguiran callar-nos, ni callar la veu de tot un poble”, finalitza el regidor.